Poletna gasilska šola

06 julij 2019, 17: 56

POSLAVLJAMO SE

Napisal

Še zadnje jutro nas je zbudila sirena. Danes je redkokdo z lahkoto vstal, saj nas je bila večina nenaspanih od včerajšnje (in delno tudi današnje) veselice. V zboru smo ob himni še zadnjič dvignili zastavo in se podali na zajtrk. Poleg vsakodnevne izbire, smo imeli tokrat na izbiro tudi jajca. "Zmazali" smo jih kot za šalo.
Pred kosilo in odhodom smo imeli za opraviti še dve dolžnosti, razglasitev in pospravljanje tabora. Začeli smo s slednjim in skupnimi močmi tabor hitro spravili v začetno stanje.
Pred nami je bila samo še razglasitev, na katero smo vsi komaj čakali, saj nas je močno zanimalo, kateri ekipi je šlo pri mnogoboju najbolje. Zmagali so Bizoni, drugo mesto je osvojila ekipa Drugi tir, tretji pa so bili Zmaji. Vse tri ekipe so prejele zaslužene nagrade (medalje, majčke in kape). Nagrajeni pa smo bili tudi vsi tisti, ki smo vsak dan prejeli najvišjo oceno za pospravljen šotor.
Po kosilu smo sebe in prtljago naložili na avtobus in se odpeljali proti Ljubljani.
Seveda smo starše že komaj čakali, a vseeno smo se zavedali, da to pomeni konec našega druženja, ko smo spoznali veliko novih ljudi in stkali mnogo novih poznanstev, večino prijateljskih, iz nekaterih pa je nastalo tudi nekaj več. Vsi skupaj komaj čakamo, da se ponovno snidemo čez 3 leta.

06 julij 2019, 09: 17

ZAKLJUČNE BITKE

Napisal

Petek je bil še en dan za mnogoboj, saj so bile vse organizirane aktivnosti povezane z njim. Po vseh obveznih jutranjih obveznostih (zbor, telovadba, zajtrk, ocenjevanje šotorov) smo se zbrali po skupinah in sledila sta nova boja za točke.
Najprej smo se igrali z brisačami in prenašali žogice, potem pa smo se spopadli še z poligonom za deseteroboj, ki so nam ga s skupnimi močmi pripravili mentorji. Večina nalog je bila preprostih in rutinskih, še največ težav nam je povzročala prva naloga, ko smo morali z razdalje zadeti majhno škatlico.
Ker je bilo do kosila še nekaj časa, smo to izkoristili za eno zadnjih kopanj v jezeru. Po slastnem kosilu pa nas je čakala še zadnja igra mnogoboja na taboru, kot običajno je bila to proga preživetja, poligon, s katerim nam mentorji vrnejo za vse težave, ki smo jim jih povzročali čez teden.
Čakal nad je tek po gozdu, pajkova mreža, skozi katero smo morali splezati, del proge smo morali premagati po lestvi. Kot vrhunec pa nas je pričakala blatna kopel, da smo bili na koncu res popolnoma umazani. Pri tej disciplini je res v ospredje stopila kemija v ekipi, kajti najhitrejše so bile ekipe, katere člani so si medseboj najbolj pomagali.
Zvečer smo imeli namesto večerje organizirano veselico in tudi temu primerno hrano, čevapčiče. Po pojedini smo ob glasni in poskočni muziki skupaj zapeli in se zavrteli, naravnost v šotore in na počitek.

04 julij 2019, 22: 13

DAN PO SVOJE

Napisal

Ko smo se prebudili in pogledali v nebo, smo bili presenečeni, da smo zagledali jasnino, saj je bilo obljubljeno celodnevno deževje.
Zaradi dveh deževnih popoldnevov zapored nam je bila onemogočena uporaba rezerviranih kanujev in koles, zato smo današnji dopoldan izkoristili, da vsaj malo nadoknadimo zaostale "obveznosti". Ker je dopoldan daljši od običajnega prostega časa, ki ga lahko namenimo kanujem in kolesom, smo uporabo razdelili na dva termina, zgodnjedopoldanskega in poznodopoldanskega. Te aktivnosti so bile zelo zanimive in zato se nam je zdelo, da so minile precej hitro, a naši trebuščki so nam dali vedeti, da je res že čas za kosilo.
Po kosilu pa je bil na vrsti še drugi del opravljanja veščin. Pri veščini plavalec so otroci plavali in se igrali v vodi in ob njej tako spoznavali igre, s katerimi si lahko čas krajšajo tudi na morju. Preventivci so se spoznavali z različnimi reševalnimi službami, se učili, kaj vse povedati, ko kličamo na 112, pa tudi kako in s čim pogasiti začetne požare različnih snovi. Za veščino likovnika smo spoznavali različne tehnike risanja in v eni od njih nekaj ustvarili. Naravoslovci - gozdarji smo imeli čistilno akcijo okolice tabora, bolničarji pa so spoznavali osnove prve pomoči primerne naši starosti.
Ker je pred večerjo ostalo še nekaj časa, smo ga izkoristili za še 2 kroga lova na zastavice.
Po večerji smo se odpravili na nočni sprehod s svetilkami do sosednjega kampa. Utrujenost je poskrbela, da smo vsi razen dežurnih hitro zaspali.

03 julij 2019, 18: 33

DAN ZA MNOGOBOJ

Napisal

Tudi danes nas je zbudila gasilska sirena, ki pa se je danes zdela glasnejša in bolj nadležna kot prejšnje dni. S telovadbo smo se pripravili na nadaljevanje dneva in ob petju himne dvignili zastavo.

Današnji dopoldan smo izkoristili za tekmovanje v mnogoboju. Tekmovali smo v treh disciplinah. Najprej smo se srečali z minskim poljem in brez oz. s čim manj napakami priti skozi. Eden v ekipi je imel zavezane oči in s pomočjo ostalih članov ekipe, ki smo ga usmerjali, da je pobral vse kozarčke prave barve.
Druga disciplina je na veselje mnogih vključevala vodo. Z vedrovko smo morali namiznoteniško žogico spraviti po zavitem poligonu od štarta do cilja, s tem, da so morali tisti člani ekipe, ki niso upravljali z vedrovko, vanjo nositi vodo z majhnimi plastičnimi kozarčki.
Preden smo dobili nekaj prostega časa pred kosilom, smo morali opraviti še del discipline mnogoboja, ki se je začela v nedeljo in bo v primeru sodelovanja dežja po delih potekala do petka, to je lov na zastavice.
Tudi po kosilu smo imeli nekaj časa za obisk plaže, potem pa smo začeli z interesnimi dejavnostmi. Na žalost nas je pri tem ujel dež in dejavnosti deloma prekinil, a dobre volje nam ni vzel, saj smo se zbrali v jedilnici in na terasi ter v več skupinah kartali oz. se igrali družabne igre.
Po malici pa smo se spet razporedili v skupine za mnogoboj in začeli s pripravami na večerni program.
03 julij 2019, 15: 29

SONCE IN DEŽ

Napisal

Po odličnem zajtrku smo imeli tako kot vsako jutro ocenjevanje šotorov. Nekateri smo bili nad ocenami razočarani, drugi pa zadovoljni in že pričakujejo naslednje jutro, ko bodo pri zboru pred dvigom zastave za nagrado dobili bonbone.
Ko se je ocenjevanje končalo, so nam nekateri mentorji pripravili opremo in orodje (vesla, reševalne jopiče in kanuja) za naslednjo igro mnogoboja - hitrostno dirko z kanuji. Za lažje usklajevanje veslanja in usmerjanje čolna so nam, za spremembo, pri tej disciplini pomagali tudi mentorji, ki nas sicer samo spodbujajo, navijajo za nas in nam podajajo navodila za čim boljšo izvedbo. Ker smo želeli čim bolj izkoristiti sonce pred napovedanimi popoldanskimi nevihtami, ki smo jih na koncu tudi pričakali, smo lahko tudi preostanek dopoldneva preživeli na plaži, lahko pa smo odšli v tabor in se tam pozabavali z odbojkarsko žogo.
Temu je sledilo zasluženo kosilo. Po njem pa smo prvič v tem tednu čas izkoristili za pridobivanje veščin. Pionirji so lahko pridobili veščino plavalca ali preventivca, starejši pa smo imeli na izbiro veščine bolničar, naravoslovec-gozdar ali pa likovnik. Kljub napadu dežja, smo vsi uspešno pridobili prvi del zahtevanega znanja, predvsem praktičnega, in že komaj čakamo drugi del, da si veščine popolnoma zagotovimo.
Zaradi močnega neurja smo po malici dobili možnost, da si na suhem ogledamo film. Ker je dež še pred večerjo ponehal, smo starejši udeleženci odigrali odbojkarski dvoboj.
Po večerji smo imeli gasilski kviz, kjer so preverjali tako gasilsko znanje kot tudi znanje, ki smo ga pridobili tekom tabora (npr. pri predstavitvi reševalnih psov).
Po branju pošte in ljubezenskih pisem smo odšli spat.

01 julij 2019, 21: 57

SUPANJE IN LAJANJE

Napisal

Prebudila nas je glasna gasilska sirena. V dan smo se podali polni pričakovanj, kaj nas čaka čez dan.

Po jutranjem dviganju zastave smo izvedeli, da bomo danes dopoldan ter del popoldneva preživeli na jezeru na supih. Ker je bilo supov manj kot nas, smo naredili več skupin za vožnjo z njimi. Nekateri so se učili osnov supanja, drugi pa smo odrinili na izlet na drugo stran jezera. Zaradi vetrov, ki so se pojavili pri zadnjih skupinah, smo imeli nekateri težave z vračanjem v "bazo," a smo vse uspešno rešili.
V drugem delu popoldneva pa nas je obiskalo nekaj reševalnih psov skupaj s svojimi vodniki. Najprej so nam povedali nekaj o svojem delu in vzgoji reševalnih psov, potem pa so nam pokazali, kako poteka reševanje in iskanje pogrešanje oseb. Po koncu predstavitve smo dobili nekaj časa, da smo se tudi sami igrali z njimi. Zdelo se je, da smo uživali tako mi kot tudi kužki.

Pred večerjo smo oddelali eno disciplino mnogoboja (met teniških žogic v vedro). Po odlični večerji je sledila še druga disciplina mnogoboja v dnevu (lov na zastavice). Ker smo morali veliko preteči, smo tudi danes hitro pospali.

01 julij 2019, 11: 38

DAN ZA SUPE

Napisal

Že tretji zaporedni sončen dan. Že celi dan supamo po jezeru hkrati pa se v taboru odvijajo interesne dejavnosti.

View the embedded image gallery online at:

Lep pozdrav iz Bohinja.

30 junij 2019, 15: 15

POHOD PROTI SLAPU SAVICI

Napisal

Bil je lep sončen dan. Zbudila nas je gasilska sirena. Da smo se popolnoma prebudili, smo imeli jutranjo telovadbo. Po tem smo si z zajtrkom pridobili moči za pohod do slapa Savice.

Po ogledu le-tega smo si privoščili sladoled, da smo imeli dovolj moči za pot nazaj. Pohod je bil naporen, za nekatere bolj, za druge manj, a vsi smo se razveselili kosila, ki smo si ga vsi zagotovo zaslužili.
Po kosilu smo se razporedili po interesnih dejavnostih, skupaj smo športali, ustvarjali, se pogovarjali o mnogih stvareh, se igrali družabne igre, mi pa smo vse skupaj poslikali in napisali ta sestavek.

Ker vse delamo na polno, smo si seveda zaslužili malico, vsi smo uživali v slastnih krofih. Ker je bilo vroče, smo se odpravili do jezera in tam tekmovali v naslednjih dveh disciplinah mnogoboja.

Večerni program je danes vključeval bohinjski krst tistih, ki so se prvič udeležili tabora v svojih vlogah. Utrujeni od dopoldanskega pohoda in popoldanskega sonca smo popadali v postelje.

29 junij 2019, 21: 24

DAN POLN VODNIH DOGODIVŠČIN

Napisal

Poletno gasilsko šolo smo začeli z vožnjo proti Bohinju. Tam smo se najprej razporedili po šotorih, razpakirali ter se razdelili v skupine za mnogoboj.

Že po kosilu je sledila prva disciplina mnogoboja, vlečenje vrvi v jezeru. Vsi smo napeli vse moči, a žal v vsakem dvoboju lahko zmaga samo eden. Kljub nekaj porazom nismo bili preveč žalostni. Po vseh oddelanih dvobojih smo zaradi hude vročine ostali ob jezeru, kjer so sledili sončenje, plavanje, pa tudi tunkanja ni manjkalo.

Po malici smo nekaj časa namenili igram z žogo, nekateri smo igrali, drugi pa samo gledali. Pred večerjo smo se lotili nabiranja vej za taborni ogenj, po njej pa smo imeli ob tabornem ognju predstavitve društev. Vse so bile tako dobre, da bi bilo krivično izpostaviti samo eno ali dve.

Tako smo prišli do konca uvodnega dneva, vsi smo se pospravili v spalne vreče in utrujenosti zelo hitro zaspali.