Novice in obvestila

Poročilo seminarja mentorjev mladine 2018

V soboto 29. 9. 2018 smo se zbrali ob 7uri na parkirišču pri Žalah. Odpeljali smo se proti Bohinju s tremi GVM-ji. Avtomobile so posodili društva PGD Sostro, PGD Barje ter PGD Štepanjsko Naselje. Med potjo smo se ustavili na jutranji kavici, potem pa pot nadaljevali do Stare Fužine pri Bohinju. Tam smo vozila pustili, ter pot nadaljevali peš v dolino Voje, kjer smo občudovali reko Mostnico in njena korita. Hodili smo eno uro in prišli do slapa, kjer smo napravili tudi skupinsko fotografijo.

Po počitku smo se odpravili nazaj, kjer smo napravili počitek in spili skodelico čaja. Potem nas je čas že preganjal, in odpravili smo se do naših moštvenih vozil in se odpeljali v Bohinj do Gozdne šole, kjer smo razpakirali stvari in se namestili. Do kosila smo imeli prosto. Med tem prostim časom smo odšli tudi na sladoled.
dolina Voje
Po kosilu smo si pripravili postelje. Ob 17ti uri sta prišla člana gorske reševalne službe Bohinj, ki sta nam predstavila postopke in načine reševanja v gorah ter nekaj o preventivi v gorah. Predavanje je bilo zelo zanimivo, saj sta nam pokazala tudi  nekaj fotografij reševanj in posredovanj v gorah. Na koncu pa sta nam razkazala novo pridobljeno vozilo in vso pripadajočo opremo.

Po predavanju smo imeli skupno druženje ob tabornem ognju, kjer smo se dotaknili perečih tem o gasilski mladini, delu mentorjev in problematiki v društvih. Po tem smo imeli prosto do večerje. Po večerji smo imeli družabni večer z aplikacijo "Kahoot". Zelo smo se zabavali in nasmejali, ter še kaj novega naučili. Večer smo nadaljevali z kartanjem in družabnimi igrami ob veseli glasbi. Pozno smo se odpravili k počitku ter drugi dan vstali zgodaj zjutraj ob pol osmih.

Ob 9ih smo imeli predavanje z športno psihologinjo. Učili smo se tehniko sproščanja in kako prepoznati stres. Po predavanju so nas razdelili v štiri skupine. Iskali smo Jožetove izgubljene predmete, ki jih je izgubil na poti do svoje ljubezni. Vsaka skupina je imela na voljo 15 minut, da najdejo tri kontrolne točke z določenimi navodili. Po končanih nalogah smo morali s skupnimi močmi poiskati premdete, ki jih je na poti Jože izgubil. Ti predmeti so bili star gasilnik, opasač, škorenj ter en par rokavic.

Po končani iskalni akciji smo odšli na kosilo. Po kosilu smo pospravili celotno Gozdno šolo in vsak svoje stvari. Po končanem pospravljanju smo se odločili, da gremo še na sladoled. Po luštnem dvodnevnem druženju smo se odpravili proti Ljubljani. V Ljubljano smo prispeli ob 17ti uri.