Poletna gasilska šola

Pa smo do konca speljali še eno poletno gasilsko šolo. Letos je gasilska šola potekala v Bohinju med 26. junijem in 3. julijem 2021. Poletne gasilske šole se je udeležilo 11 prostovoljnih gasilskih društev (PGD Barje, PGD Lipoglav, PGD Ljubljana – Šentvid, PGD Ljubljana – Vič, PGD Nadgorica, PGD Podgorica – Šentjakob, PGD Slape – Polje, PGD Stožice, PGD Šmartno ob Savi, PGD Tomačevo – Jarše in PGD Vižmarje – Brod), skupaj okoli 90 udeležencev. Taborili smo v šotorih v Gozdni šoli Zveze tabornikov Slovenije. Mlade gasilce smo razdelili v 9 skupin, ki so med seboj pomerile v različnih igrah…
02 julij 2021, 23: 59

7. dan tabora

Napisal
Današnji dan se je pričel z zvokom sirene ob 7:30. Uredili smo se, postavili v postroj in dvignili zastavo. Potem smo se odpravili na zajtrk. Po zajtrku in ocenjevanju šotorov je sledil mnogoboj. Vsak član ekipe je imel svojo nalogo, ki so bile postavljene po celem taboru, vmes pa so si predajali štafetno palico. Po razvedrilnem dogajanju smo imeli še nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za počitek in zabavanje s sogasilci. Sledilo je kosilo. Po nekaj časa počitka smo začeli s težko pričakovano progo preživetja. Tekom dogajanja je začelo deževati, ampak nas to ni ustavilo. Po umazanem boju…
Kot je že navada nas je ob 7.30 zbudila gasilska sirena iz Barjanskega Sprinterja. Po jutranjem umivanju in telovadbi, dvigu zastave in zajtrku smo imeli veščine in nekaj zadnjih krogov lova na zastavice. Sledil je daljši odmor in kosilo (štefani pečenka s pečenim krompirjem). Odmor so nekateri izkoristili za vožnjo s kanuji in počitek na plaži, vendar jih je kmalu zatem presenetil dež. Kmalu je ponovno posijalo sonce, po kosilu pa so se otroci ohladili s sladoledom. Popoldne je na jezeru potekal mnogoboj, v katerem so se skupine pomerile v hitrostnem veslanju. Po napetem mnogoboju smo se okrepčali z okusno…
30 junij 2021, 23: 08

Kratka obnova dneva

Napisal
Sedaj že predvidljivo se je čas zbujanja otrok očitno zamaknil, a so se vseeno polni pričakovanja in z nasmehi na obrazih podali novim izzivom naproti. Danes so jim štrene mešale orientacija, kjer so morali odkriti 3 točke v bližini tabora, minsko polje, ki je preizkušalo spomin prostora, igra "kje je imbus", kjer so trenirali svoj kratkoročni spomin :), plezanje do zvončka pa je v njih obudilo zavedanje, da skupaj lahko dosežemo, kar se nam je zdelo nemogoče, s šotorke pa so trenirali svojo iznajdljivost. Vse to je bil del velikega mnogoboja, ki je danes pošteno zamajal stanje na skupni lestvici.…
29 junij 2021, 23: 12

Dan izobraževanja in iger

Napisal
V torek smo se zbudili v dokaj hladno jutro. Po jutranjem dvigu zastave in telovadbe, smo zapeli rojstnodnevno pesem trem slavljencem. Za zajtrk smo pojedli 10 kilogramov čokolešnika in ostalih dobrot. Ker pa se ne zabavam po cele dneve, smo imeli izobraževalne veščine: preventivec, novinar-fotograf, likovnik, bolničar in naravoslovec-gozdar. Po veščinah so odšla društva na kanuje in se kopati. Po vsem živahnem dogajanju smo imeli za kosilo odličen golaž in polento. Ko se je hrana polegla, smo imeli tri igre za mnogoboj. Prva igra se je imenovala žogice v vedro, druga gobice in zadnja tek po zastavice. Sledila je malica…
28 junij 2021, 21: 20

Vroč ponedeljek

Napisal
V ponedeljek zjutraj nas je prebudilo toplo sonce ob zvokih gasilske sirene. Hitro smo poskakali iz naših šotorov, si umili zobe in se postavili v zbor. Za red in naše fizično stanje so danes skrbeli člani PGD Vič in Slape-Polje. Danes smo zapeli kar dve pesmi že na vse zgodaj zjutraj, saj smo poleg himne zapeli še Vse najboljše za dva naša slavljenca Nika in Mateja. S hitro telovadbo smo prebudili naša zaspana telesa, nato pa nas je v jedilnici že čakal zajtrk. Kosmiči, mleko, jogurt, marmelada, pašteta in maslo so odlična kombinacija za dober začetek dneva. Po zajtrku smo…
27 junij 2021, 23: 07

MNOGOBOJ PUSTIL VSE MOKRE

Napisal
Začelo se je v nedeljo, 27. junija, ko se je naš tabor odpravil do slapa Savica. Že pred začetkom bujenja je bil celoten tabor pripravljen na izziv, ki ga čaka in rade volje so pripravili vse potrebno za dolgo pot, ki nas je čakala. Po osvojenih novih krajih in veliko novih fotografij smo se konkretno lačni vrnili v tabor, kjer nas je pričakalo obilno kosilo. Kot že tradicionalno smo se po kratki pavzi odpravil proti vodi, ki nas je prijetno ohladila a pripravila na mnogoboj, ki vsak dan preizkuša povezanost in pripravljenost ekip na našem taboru. Na mnogoboju so se…
V soboto 26. 6. se je na P+R Barje ob 9.30 zbrala mladina enajstih ljubljanskih gasilskih prostovoljnih društev (Barje, Lipoglav, Stožice, Tomačevo - Jarše, Šmartno ob Savi, Ljubljana - Vič, Vižmarje - Brod, Nadgorica, Podgorica, Šentvid, Slape Polje), z velikimi nasmehi na obrazih in potovalkami polnimi dobre volje. Ko smo se namestili v dva avtobusa in se poslovili od staršev, smo se odpravili proti Bohinju. Pot je bila lepa in sončna, vendar nismo imeli časa gledati skozi okno, saj smo se tako zabavali. Ko smo prispeli v Bohinj ob 11.15 uri, smo pobrali svoje potovalke iz avtobusa in se zbrali…