Poletna gasilska šola

26 junij 2021, 22: 23

Začetek Poletne gasilske šole v Bohinju 2021

Napisal

V soboto 26. 6. se je na P+R Barje ob 9.30 zbrala mladina enajstih ljubljanskih gasilskih prostovoljnih društev (Barje, Lipoglav, Stožice, Tomačevo - Jarše, Šmartno ob Savi, Ljubljana - Vič, Vižmarje - Brod, Nadgorica, Podgorica, Šentvid, Slape Polje), z velikimi nasmehi na obrazih in potovalkami polnimi dobre volje. Ko smo se namestili v dva avtobusa in se poslovili od staršev, smo se odpravili proti Bohinju. Pot je bila lepa in sončna, vendar nismo imeli časa gledati skozi okno, saj smo se tako zabavali. Ko smo prispeli v Bohinj ob 11.15 uri, smo pobrali svoje potovalke iz avtobusa in se zbrali na središčnem področju našega dogajanja.

Bilo nam je vroče vendar nas sonce ni preveč motilo, saj se je okoli nas toliko dogajalo. Po prvem zboru, kjer smo obnovili pravila tabora (1 kletvica – 10 sklec, dežurstva, urnik spanja itd.), smo se razdelili v devet skupin za mnogoboj in jim izbrali imena (Kozorogi, Ekipa ognjenih, TeamSlovenija, Hitri polži, Mesarji, Račke, Mešan gozd, Vroči telebajski in Gamsi). Ob 13ih smo imeli zelo dobro kosilo, dežurno društvo, ki je pomagalo pripraviti jedilnico in teraso je bilo PGD Lipoglav. Po kosilu smo imeli kratko pavzo, na topa smo se odpravili na plažo, kjer smo se kopali, špricali, se zabavali in zelo dobro imeli, čeprav je imela voda le 16 °C. Nato smo tam opravili prvi del Mnogoboja, kjer so skupine tekmovale v vodi pri vlečenju vrvi. Vsi so se zelo potrudili, zato so si prislužili malico ob 17ih. Ko smo pojedli in se še malo podružili ob plaži, smo odšli nazaj v tabor in se preoblekli iz kopalk v hlače za v gozd, saj smo potrebovali nabrati veje za taborni ogenj. Nato smo imeli večerjo ob 19ih in še malo prostega časa, ki smo ga preživeli z igranjem športov in vadbo za večerni program. Lipoglavški gasilci so nam pripravili prijeten in velik taborni ogenj, vsako društvo pa se je ob njem predstavilo s skeči, pesmicami in hudomušnimi vici. Po tem smo še malo uživali in ognju in se počasi začeli pripravljati na nočni spanec. Luči v naših šotorih so ugasnile ob 22.00 uri.

Zapisala: Klara

Nazadnje urejano na 26 junij 2021, 23: 23
Več iz te kategorije: MNOGOBOJ PUSTIL VSE MOKRE »